ale portalului web www.fermeria.ro (denumit în continuare „Site-ul”)
1. Compania comercială AT personalistika s.r.o. IČO: 46 788 425, cu sediul în Hronského 2712, 09301 Vranov nad Topľou, SR, înregistrată în Registrul Comerțului al Tribunalului Districtual Prešov, secțiunea: Sro, dosar numărul: 26424/P (denumită în continuare „Operator”), emite acești Termeni și Condiții Generale (denumiți în continuare „TCG”) prin care reglementează drepturile și obligațiile dintre operator și terțe persoane (clienți, respectiv alte entități) - utilizatorii site-ului. Operatorul este autorizat, în conformitate cu obiectul său de activitate, să desfășoare activități de intermediere în domeniul serviciilor.
2. Operatorul, în dispozițiile următoare din acești TCG, definește scopul, modul de utilizare și condițiile de bază ale relației contractuale pentru utilizatorii site-ului. Este interzisă orice altă utilizare și accesare a site-ului decât cea specificată în acești TCG. Operatorul nu este responsabil pentru daunele și prejudiciile cauzate de utilizarea site-ului în alt scop decât cel definit în acești TCG. De asemenea, operatorul nu este responsabil pentru daunele și prejudiciile cauzate de terțe persoane cu care utilizatorii au luat contact prin intermediul site-ului operat.
3. Site-ul este accesibil gratuit utilizatorilor care, după înregistrare, pot căuta prin intermediul site-ului o persoană care să îngrijească seniori, persoane cu handicap sever sau copii la domiciliu, să ofere meditații sau să presteze servicii de ajutor casnic („Caut un ajutor - sunt anunțator”) sau să ofere prin intermediul site-ului activitățile lor, respectiv să îngrijească seniori, persoane cu handicap sever sau copii la domiciliu, să ofere meditații pentru o materie, o limbă străină sau lecții de muzică, sau să presteze servicii de ajutor casnic („Caut un loc de muncă - sunt ajutor”) (denumiți în text ca „Utilizator, Utilizatori”).
4. Administratorul site-ului este operatorul AT Personalistika s.r.o. (denumit în continuare „Administrator”).
5. Înregistrarea și utilizarea serviciilor site-ului
Prin intermediul acestui site, o persoană poate exprima interesul pentru serviciile oferite de operator prin site, efectuând înregistrarea pe acest site. Înregistrarea poate fi efectuată prin Facebook, Gmail sau prin e-mail. La înregistrarea prin e-mail, după confirmarea prin link-ul de autorizare, utilizatorul va primi un e-mail de finalizare a înregistrării. În cazul înregistrării prin Facebook sau Gmail, persoana înregistrată folosește contul său creat prin Facebook sau Gmail pentru a accesa site-ul operatorului. Ulterior, utilizatorul completează datele sale – precum numele, prenumele, sexul, luna și anul nașterii, numărul de telefon, fotografia și își creează un cont. Utilizatorul își poate alege apoi tipul de profil și anunț (denumit în text „Categorie”) în principal în următoarele domenii: îngrijirea seniorilor, îngrijirea copiilor, meditații, ajutor în gospodărie, profesii specializate, îngrijirea animalelor.
5.1. Utilizatorul care se înregistrează poate utiliza serviciile site-ului în mod gratuit, dar limitat – poate contacta alți utilizatori prin mesaj limitat sau poate utiliza servicii nelimitate ale site-ului (contactând utilizatorii nelimitat) contra cost (abonament pe perioadă determinată) – vezi lista de prețuri. Utilizatorul care s-a înregistrat pe site și a plătit pentru serviciile site-ului conform listei de prețuri va avea afișată pe site eticheta de membru activ. Utilizatorul care este membru activ poate utiliza serviciile site-ului în mod nelimitat pe durata determinată (în funcție de tipul de serviciu plătit). Comunicarea nelimitată pe site poate avea loc doar între utilizatorii care sunt membri activi.
5.2. Utilizatorul se înregistrează pe site completând e-mailul și parola aleasă și bifând că este de acord cu acești termeni și condiții generale, ceea ce va confirma prin clic pe caseta – Înregistrați-vă. Procedura ulterioară diferă în funcție de domeniul de interes al utilizatorului. Finalizând înregistrarea, utilizatorul își creează propriul cont de înregistrare, care este protejat prin numele de utilizator și parolă. Utilizatorul este obligat să își protejeze numele de utilizator și parola împotriva abuzului.
5.3. Crearea profilului
În cazul în care utilizatorul își creează un profil după înregistrare și crearea unui cont, utilizatorul completează datele sale în categoria pe care a ales-o. Acesta completează alte date legate de tipul de profil și anunțul pe care dorește să-l posteze pe site (de exemplu, calificări, frecvența activității, experiență, educație, cursuri și certificate, permis de conducere, remunerația dorită, numărul de persoane, fumatul, și alte informații opționale). În același timp, utilizatorul decide dacă este interesat de ofertele agenției; dacă este interesat, bifează caseta corespunzătoare. Datele completate sunt salvate în baza de date a aplicației Fermeria, cu care utilizatorul este de acord prin completarea acestora. Utilizatorul poate modifica aceste date oricând.
5.4. Utilizatorul care s-a înregistrat (care a primit o pagină de confirmare a înregistrării finalizate) se poate conecta făcând clic pe linkul „Autentificare” din meniul principal al site-ului, completând numele de utilizator (identic cu adresa de e-mail a utilizatorului) și parola, sau prin intermediul Facebook sau Gmail. Utilizatorul autentificat are acces la paginile: Profilul meu, Anunțurile mele, Date personale, Evaluări, Inbox.
5.5. Utilizatorul poate modifica fără restricții datele din profil, completând din nou formularul. Un utilizator poate crea mai multe profiluri în funcție de pachetul de servicii utilizat.
5.6. Publicarea profilului
a) Profilul completat de utilizator este automat trimis spre aprobare administratorului la prima salvare. Administratorul poate respinge afișarea profilului, iar utilizatorul va fi informat prin e-mail cu un link pentru a modifica profilul (motivul respingerii). Dacă administratorul aprobă profilul utilizatorului, acesta este publicat și vizibil pe site pentru terțe persoane și utilizatorii autentificați.
b) Orice modificare a profilului utilizatorului oprește automat afișarea acestuia, iar condiția pentru afișarea ulterioară este aprobarea profilului modificat de către administrator.
c) După ce profilul a fost aprobat de către administrator, utilizatorul poate oricând să suspende și ulterior să reactiveze afișarea profilului său. În cazul în care activitatea oferită nu mai este actuală, utilizatorul va încheia publicarea profilului său.
d) Dacă utilizatorul nu este activ pe site, adică nu se autentifică pe site, profilul său este suspendat în a 365-a zi de la ultima autentificare pe site. Utilizatorul va fi întotdeauna notificat printr-un mesaj repetat înainte de suspendarea profilului. Chiar și după suspendarea profilului, utilizatorul se poate autentifica pe site și reactiva profilul său. Prin această procedură, administratorul previne afișarea profilurilor neactualizate.
5.7. Crearea unui anunț
Utilizatorul autentificat poate crea un anunț pe site accesând linkul „Anunțurile mele” din meniul principal; dacă creează primul anunț, îi va apărea o pagină cu o invitație – un link către formularul de creare a anunțului. Dacă utilizatorul a creat deja un anunț, poate adăuga altul făcând clic pe butonul corespunzător de pe pagina „Anunțurile mele”. Utilizatorul completează formularul anunțului (toate câmpurile obligatorii și cele opționale) și salvează anunțul făcând clic pe butonul corespunzător. Utilizatorul poate modifica datele din anunț completând din nou formularul. Un utilizator – advertiser poate crea și publica un număr de anunțuri conform pachetului (abonamentului) utilizat, conform listei de prețuri.
5.8. Publicarea anunțului
a) Anunțul completat de utilizator este automat trimis spre aprobare administratorului la prima salvare. Administratorul poate respinge afișarea anunțului, iar utilizatorul va fi informat prin e-mail cu un link pentru a modifica anunțul (motivul respingerii). Dacă administratorul aprobă anunțul utilizatorului, acesta este publicat și vizibil pe site pentru terțe persoane și utilizatorii autentificați.
b) Orice modificare a anunțului utilizatorului oprește automat afișarea acestuia, iar condiția pentru afișarea ulterioară este aprobarea anunțului modificat de către administrator.
c) După ce anunțul a fost aprobat de către administrator, utilizatorul poate oricând să suspende și ulterior să reactiveze afișarea anunțului său. În cazul în care serviciul solicitat nu mai este actual, utilizatorul va încheia publicarea anunțului său.
d) Anunțul este valabil timp de 30 de zile de la aprobarea acestuia. Modificarea conținutului anunțului nu prelungește valabilitatea acestuia. După expirarea celor 30 de zile, afișarea anunțului este suspendată, iar utilizatorul va fi întotdeauna notificat printr-un mesaj cu trei zile înainte de expirarea valabilității anunțului. Utilizatorul poate prelungi valabilitatea anunțului cu încă 30 de zile, ceea ce face ca anunțul să fie considerat nou în ordinea afișării, conform datei prelungirii. Prin această procedură, administratorul previne afișarea anunțurilor neactualizate.
5.9. Evaluare și reclamație privind evaluarea
Utilizatorii au posibilitatea de a evalua și de a contesta evaluările.
a) Utilizatorul - membru activ are dreptul de a atribui o evaluare pe site unui utilizator care i-a furnizat servicii sau cu care a comunicat. Evaluarea se face sub forma unui scor de la 0 la 5 (0 fiind cea mai slabă evaluare și 5 cea mai bună evaluare), afișată grafic (sub formă de simboluri stele) și sub formă verbală (folosind adjective dintr-o listă sau completând un adjectiv la alegere). Evaluarea atribuită este vizibilă în profilul utilizatorului evaluat, pe site, inclusiv pentru utilizatorii neînregistrați.
b) Un utilizator care nu este de acord cu evaluarea verbală acordată de un alt utilizator sau care consideră că evaluarea verbală îi încalcă drepturile, are dreptul să raporteze evaluarea: printr-un clic pe linkul corespunzător din lista de evaluări (după ce s-a autentificat, pe pagina „Evaluările mele”). Evaluarea raportată continuă să fie afișată. Administratorul are dreptul să modifice sau să elimine evaluarea pe baza faptelor constatate și a discreției sale, dacă consideră că evaluarea verbală este inadecvată sau ar putea afecta drepturile utilizatorului, dar nu este obligat să răspundă cererii utilizatorului. Administratorul va elimina întotdeauna datele personale și termenii jignitori din evaluarea verbală.
5.10. Comunicare între utilizatori
Dacă un utilizator dorește să contacteze direct un alt utilizator, trebuie să fie autentificat și să facă clic pe butonul din Profilul sau anunțul utilizatorului, ceea ce va afișa un formular de contact într-o fereastră pop-up. Utilizatorul fără un abonament plătit poate reacționa la profiluri și anunțuri trimițând un mesaj gratuit prin poșta internă a site-ului, iar în cazul în care utilizatorul contactat cu profil sau anunț este interesat, acesta poate răspunde la mesaj. Ulterior, pentru a putea comunica în continuare, utilizatorii vor trebui să achiziționeze servicii (abonament) pe site. Utilizatorii cu abonament plătit (membri activi) pot contacta utilizatorii care au răspuns la un anunț sau profil printr-o comunicare complet deschisă, fie prin mesaje în poșta internă a site-ului (inbox), fie telefonic, cu condiția ca utilizatorul să fi publicat numărul de telefon. Utilizatorul completează mesajul pentru celălalt utilizator și face clic pe butonul „Trimite mesaj”, acceptând astfel să trimită datele sale de contact (numărul de telefon, e-mail) celuilalt utilizator. Mesajul va fi afișat pe pagina utilizatorului „Inbox” într-o singură conversație, iar utilizatorul va putea vedea datele de contact. Dacă utilizatorul contactat, căruia i-a fost adresat mesajul, răspunde, mesajul va fi afișat într-o singură conversație pe pagina primului utilizator „Inbox”. În conversație, utilizatorul contactat va vedea și datele de contact ale primului utilizator. Între utilizatori (membri activi) este păstrată întreaga istorie a mesajelor în cadrul conversației.
a) Pentru a contacta un advertiser, postator de ofertă de muncă prin mesaj în inbox, utilizatorul trebuie să aibă un PROFIL creat și publicat, caz în care contactarea între utilizatori pe site este permisă. (Pentru claritate - necesitatea unui profil creat și publicat se aplică și membrilor activi).
b) ANUNȚ - Pentru a contacta un utilizator cu profil prin mesaj în inbox, utilizatorul care nu este membru activ trebuie să aibă un ANUNȚ creat și publicat, caz în care contactarea între utilizatori pe site este permisă. (Pentru claritate - necesitatea unui anunț creat și publicat nu se aplică membrilor activi).
c) Fiecare utilizator nou (adică după prima înregistrare pe site) va avea posibilitatea de a vizualiza un număr limitat de detalii ale profilurilor (fără a afișa numărul de telefon al utilizatorilor) și ulterior să contacteze acest număr limitat de utilizatori cu profil publicat. La clic pe fiecare profil suplimentar, utilizatorului fără anunț creat și publicat îi va apărea o invitație pentru a crea și publica un anunț în categoria respectivă pentru a putea vizualiza detaliile profilului și a contacta utilizatorul prin mesaj în inbox gratuit. Utilizatorului fără abonament plătit i se poate afișa o invitație în fereastră pop-up pentru a plăti serviciile (devenind membru activ) pentru a putea utiliza serviciile site-ului în mod nelimitat. Utilizatorul poate decide dacă plătește serviciile site-ului sau va continua să utilizeze accesul gratuit dar limitat pe site.
d) Utilizatorul are posibilitatea de a salva profilurile utilizatorilor sau anunțurile care îl interesează în categoria favorite sau de a salva căutările sale.
Pentru utilizarea gratuită de bază a serviciilor pentru persoanele fizice, există o limitare care presupune că utilizatorul poate contacta alți utilizatori ai site-ului doar prin mesaje, fără a avea acces la alte date de contact ale acestui utilizator.
5.11. Comunicare telefonică
Posibilitatea de contact telefonic între utilizatori este disponibilă, cu condiția ca utilizatorii să aibă introduse și verificate numerele de telefon în contul lor de înregistrare și să aibă un abonament plătit pe site (să fie membri activi).
5.12. Utilizatorul este responsabil pentru conținutul textului, fotografiilor sau imaginilor grafice pe care le publică și este obligat să asigure că conținutul Profilului sau Anunțului său respectă legislația în vigoare a Slovaciei și acești Termeni și Condiții Generale:
- Utilizatorul poate publica Profil sau Anunț exclusiv în domeniul îngrijirii seniorilor, persoanelor cu handicap sau copiilor și nu poate oferi alte produse sau servicii în Profil sau Anunț, nici să includă informații publicitare sau promoționale de orice fel sau informații contrare bunelor moravuri.
- Utilizatorul nu poate încălca drepturile altor persoane, nu le poate denigra reputația sau afecta drepturile acestora.
- Utilizatorul nu poate publica în textul Profilului sau Anunțului datele sale personale (de exemplu, adresa exactă de domiciliu, numărul de telefon, adresa de e-mail, data nașterii, codul numeric personal), iar Operatorul are dreptul de a șterge aceste date din Anunț sau de a nu publica un astfel de Anunț. Datele de contact pot fi introduse de Utilizator doar în secțiunea destinată acestora. Utilizatorul își publică fotografia prin acțiunea sa proprie.
5.13. Utilizatorul se poate deloga de pe site, iar după autentificare poate continua să își utilizeze contul de înregistrare și serviciile Operatorului. Dacă Utilizatorul dorește să se delogheze permanent - să își șteargă contul de înregistrare de pe site, trebuie să trimită o cerere de ștergere Operatorului prin e-mail sau în scris. Administratorul va procesa cererea în termen de 30 de zile de la data primirii și va informa Utilizatorul despre ștergerea contului.
5.14. Utilizatorul este responsabil pentru datele incorecte furnizate (în special ascunderea unei informații importante, modificarea datelor personale, adresa locului de desfășurare a activității și altele). Operatorul nu este responsabil pentru eventualele daune aduse sănătății sau bunurilor cauzate de datele incorecte furnizate de Utilizatori în Profilurile sau Anunțurile create de aceștia.
5.15. Utilizatorii site-ului acceptă faptul că pe site pot fi plasate logo-uri vizibile sau anunțuri publicitare ale Operatorului sau ale altor terți. Anunțurile publicitare (logo-uri, videoclipuri, imagini) sunt publicate în baza unui contract încheiat separat cu Operatorul.6. Servicii și preț
6. Servicii și preț
6.1. Crearea unui cont de înregistrare pe site este gratuită pentru Utilizatori. Utilizatorii au acces la contul lor, pot crea Profiluri sau Anunțuri, contacta alți Utilizatori și utiliza toate funcțiile disponibile pe site, în funcție de tipul pachetului pe care îl utilizează conform Listei de Prețuri valabile de la 1 iunie 2024. Lista de Prețuri actuală este disponibilă aici.
6.2. Operatorul oferă următoarele servicii contra cost pentru Utilizatori:
- acces nelimitat valabil pentru un număr determinat de zile (adică comunicare nelimitată cu utilizatorii portalului, arhiva mesajelor primite, accesibilitatea tuturor informațiilor din profilurile altor utilizatori, posibilitatea de a reacționa la profil printr-un mesaj, afișarea numărului de telefon din profil, dacă este publicat, posibilitatea de a evalua profilurile utilizatorilor).
Valabilitatea accesului pentru Utilizator începe să curgă din momentul confirmării activării serviciului pe site.
6.3. SERVICII PENTRU UTILIZATORI - TIPURI
Serviciile oferite de operator prin intermediul site-ului sunt împărțite separat pentru persoane fizice non-antreprenori și separat pentru entități comerciale (persoane fizice autorizate, societăți comerciale și alte persoane juridice). Serviciile sunt, de asemenea, împărțite în mai multe tipuri de „pachete” în funcție de conținutul serviciilor și prețul acestora.
După plasarea unei comenzi pentru un serviciu, utilizatorul va primi o confirmare a comenzii și activării serviciului. Înainte de expirarea serviciului, Operatorul va trimite utilizatorului o notificare cu privire la data de încheiere a furnizării serviciului.
6.3.1. Persoanele fizice pot utiliza pachetul de servicii:
- utilizare gratuită de bază a serviciilor cu posibilități limitate de comunicare și acces la datele altor utilizatori - crearea unui profil și a unui anunț pentru fiecare categorie,
- PREMIUM - utilizare contra cost a serviciilor pentru o anumită perioadă - contactare nelimitată a utilizatorilor, crearea unui profil și a unui anunț pentru fiecare categorie, comunicare nelimitată cu utilizatorii portalului, arhiva mesajelor primite, accesibilitatea tuturor informațiilor din profilurile altor utilizatori, posibilitatea de a reacționa la profil printr-un mesaj, afișarea numărului de telefon din profil, dacă este publicat, posibilitatea de a evalua profilurile utilizatorilor. Dacă persoana fizică înregistrată plătește pentru pachetul de servicii PREMIUM, la expirarea perioadei pachetului plătit, aceasta continuă automat utilizarea gratuită (limitată) a serviciilor site-ului.
6.3.2. Entitățile comerciale și alte subiecte pot utiliza „pachete”:
- contra cost cu un număr nelimitat de contacte ale utilizatorilor și publicare a anunțurilor, împărțite în funcție de durata serviciului de 6 luni și 12 luni, cu posibilitatea de a plăti pentru servicii suplimentare.
Serviciul pentru entitățile comerciale și alte subiecte include publicarea nelimitată a anunțurilor, publicarea profilului subiectului, contactare nelimitată a utilizatorilor, posibilitatea de a evalua utilizatorii, notificări prin e-mail despre profilurile adecvate ale utilizatorilor, notificări prin e-mail despre mesajele primite sau profilurile de la utilizatori, arhiva mesajelor, prezentare sub formă de banner între profiluri și prezentarea companiei pe pagina principală a site-ului. Bannerul pentru prezentarea între profiluri include crearea bannerului publicitar - text și grafică. În cazul imaginilor, graficilor sau videoclipurilor plătite, aceste elemente vor fi facturate separat. Prezentarea utilizatorului pe pagina principală a site-ului înseamnă că numele și logo-ul utilizatorului vor fi prezentate pe pagina principală a site-ului.
Entitățile comerciale și alte subiecte pot plăti pentru aceste servicii suplimentare după ce s-au înțeles cu Operatorul:
a) Crearea unui banner pentru prezentare între profiluri conform cerințelor utilizatorului:
Operatorul va crea un banner publicitar pe pagina de Facebook conform instrucțiunilor Utilizatorului în termenul convenit. În cazul imaginilor, graficilor sau videoclipurilor plătite, aceste elemente vor fi facturate separat.
b) Status neplătit pe Facebook pentru promovarea anunțurilor conform cerințelor utilizatorului:
Crearea unui status pe pagina de Facebook pentru promovarea anunțurilor. Este vorba despre generarea automată a ofertelor de muncă sub formă de status neplătit pe Facebook.
c) Status plătit pe Facebook pentru promovarea anunțurilor:
Crearea unui status pe pagina de Facebook pentru promovarea anunțurilor, realizat de operator în termenul convenit, pentru o taxă de 25% din bugetul zilnic total pentru reclamă fără TVA (de exemplu, dacă clientul dorește un status sau o reclamă pe Facebook de 1000 de euro, taxa este de 250 de euro, iar factura totală va fi de 1250 de euro). Clientului îi vor fi furnizate toate rapoartele relevante - statistici privind reach-ul postării, statistici privind bugetul consumat pentru postarea pe Facebook.
d) Publicitate plătită pe rețelele sociale (Facebook, Instagram):
Crearea de publicitate plătită pe pagina de Facebook, realizată de operator în termenul convenit conform instrucțiunilor Utilizatorului, pentru o taxă de 25% din bugetul zilnic total pentru reclamă fără TVA. Clientului îi vor fi furnizate toate rapoartele relevante - statistici privind reach-ul postării, statistici privind bugetul consumat pentru postarea pe Facebook.
e) Crearea unui banner publicitar pe reț
elele sociale:
Utilizatorul poate comanda la Operator crearea unui banner publicitar pe rețelele sociale. Imaginile sau grafica plătită vor fi facturate separat.
6.4. Modalități de plată pentru persoanele fizice:
- cu cardul de plată (cardPay),
- prin SMS (se percepe o taxă pentru această metodă de plată, dacă este disponibilă).
Modalități de plată pentru antreprenori și alte persoane:
- cu cardul de plată (cardPay),
- pe baza facturii emise de Operator (se percepe o taxă de 5,00 EUR pentru această metodă de plată).
La plata cu cardul de plată, se aplică termenii și condițiile generale ale Tatra banka, a.s., stabilite de bancă pentru această metodă de plată - textul poate fi găsit aici. La plata prin SMS, se aplică termenii și condițiile generale ale operatorului care asigură această metodă de plată - textul poate fi găsit aici. Scadența plății este ziua plasării comenzii (cu excepția plății pe baza facturii).
6.5. Pe site-ul web este specificat domeniul și conținutul serviciilor oferite. Utilizatorul poate contacta operatorul și poate solicita explicații suplimentare privind domeniul și conținutul serviciilor. Prețul serviciilor și taxele percepute de operator sunt facturate separat, iar valoarea lor este indicată pe site-ul web în Lista de Prețuri separat.
6.6. Documentul fiscal pentru serviciul comandat și plătit va fi emis de Operator în conformitate cu Legea nr. 222/2004 Z.z. privind taxa pe valoarea adăugată, cu modificările ulterioare.
6.7. Relația contractuală dintre Utilizator și Operator apare în momentul finalizării înregistrării pe site-ul web al Operatorului. Contractul se încheie pe o perioadă determinată, corespunzătoare duratei înregistrării sau serviciului comandat, conform Listei de Prețuri în vigoare.
7. În cazul unei defecțiuni a serviciilor oferite, Utilizatorul poate reclama defecțiunea la Operator imediat după descoperirea acesteia. Utilizatorul trebuie să trimită reclamația Operatorului în scris la adresa de e-mail a Operatorului fermeria@fermeria.sk sau la adresa sediului său Hronského 2712, 09301 Vranov nad Topľou. Operatorul va examina faptele indicate și va informa imediat Utilizatorul cu privire la constatările sale și la modul de remediere a defecțiunii, cel târziu în termen de 30 de zile de la primirea reclamației Utilizatorului. Operatorul procedează la reclamații în conformitate cu legislația în vigoare.
8. Încetarea relației contractuale:
- la expirarea perioadei serviciului utilizat,
- prin acordul Utilizatorului și al Operatorului.
8.1. Operatorul poate rezilia contractul (și anula contul de înregistrare) din următoarele motive:
a) dacă Utilizatorul furnizează informații false,
b) dacă Utilizatorul încalcă în mod grav obligațiile contractuale,
c) dacă Utilizatorul comunică cu alți Utilizatori într-un mod jignitor sau neadecvat.
8.2. Utilizatorul poate rezilia contractul (și poate solicita anularea contului de înregistrare) din următoarele motive:
d) dacă Operatorul furnizează informații false,
e) dacă Operatorul încalcă în mod grav obligațiile contractuale.
8.3. După obținerea accesului la un serviciu plătit al site-ului web (adică după plata serviciului conform listei de prețuri), anularea comenzii nu este posibilă, deoarece a fost stabilită o relație contractuală între operator și utilizator și operatorul a permis utilizarea serviciului de către utilizator.
8.4. Dacă Utilizatorul efectuează o plată dublă pentru serviciile site-ului web (adică o altă plată), Utilizatorul are dreptul să solicite Operatorului returnarea acestei plăți duble. Este considerată plată dublă atunci când o anumită tranzacție (adică plata pentru un serviciu al site-ului web) a fost efectuată de mai multe ori. Utilizatorul informează Operatorul că crede că nu a plătit doar o singură dată pentru același serviciu. Cererea de returnare a plății duble poate fi depusă de Utilizator electronic prin e-mail sau în scris la adresa Operatorului. Utilizatorul include în cerere contul bancar în care dorește returnarea plății și atașează documentul care arată că a avut loc o eroare - plata dublă. Operatorul va analiza cererea Utilizatorului într-un termen rezonabil de la primirea cererii și, dacă constată că a avut loc o plată dublă, Operatorul va returna suma Utilizatorului în contul bancar indicat în cerere.
9. Utilizatorul nu trebuie să prejudicieze numele Operatorului, să răspândească informații false și denaturate către terți, și nu trebuie să desfășoare activități care ar putea prejudicia Operatorul în orice mod.
10. Operatorul își rezervă dreptul de a anunța „promoții” temporare și limitate ca conținut pentru noi Utilizatori sau pentru Utilizatorii existenți. Operatorul stabilește data de început și de încheiere a promoției. Condițiile promoției sunt anunțate la timp pe site-ul său web. Utilizatorul nu are dreptul să revendice promoția dacă nu îndeplinește condițiile cerute de operator pentru a beneficia de aceste promoții.
11. Utilizatorul se angajează să respecte toate dispozițiile acestor Termeni și Condiții Generale, în special să plătească în mod corespunzător și la timp pentru serviciile conform listei de prețuri și acestor Termeni și Condiții Generale.
12. Operatorul se angajează și declară că nu va folosi datele personale obținute în timpul furnizării serviciilor Utilizatorilor în alte scopuri decât în legătură cu activitatea sa și cu îndeplinirea obligațiilor contractuale.
13. Operatorul acționează în conformitate cu Legea nr. 18/2018 Z.z. și Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Principiile de bază ale protecției datelor personale ale Utilizatorilor site-ului web și informații despre drepturile lor sunt prezentate pe site-ul web într-un document separat intitulat Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal.
14. Relațiile contractuale dintre Utilizator și Operator stabilite în timpul operării și utilizării site-ului web sunt guvernate de legislația Republicii Slovace. Operatorul emite acești Termeni și Condiții Generale, care sunt obligatorii pentru toți Utilizatorii site-ului web și sunt în conformitate cu dispozițiile relevante ale directivelor Uniunii Europene și cu legile aplicabile. Operatorul își rezervă dreptul de a modifica oricând acești Termeni și Condiții Generale. Prin emiterea de noi Termeni și Condiții Generale sau modificarea acestora de către Operator, vechii Termeni și Condiții Generale devin inaplicabili începând cu data publicării noilor Termeni și Condiții Generale sau a modificărilor pe site-ul web.
15. Soluționarea alternativă a disputelor
Operatorul informează astfel consumatorii despre dreptul lor de a se adresa unui organism de soluționare alternativă a disputelor în cazurile prevăzute de Legea nr. 391/2015 privind soluționarea alternativă a disputelor de consum și pentru modificarea și completarea unor acte normative. Consumatorul, care este o persoană fizică ce achiziționează bunuri sau utilizează servicii pentru uz personal, are dreptul la soluționarea alternativă a disputelor. Această procedură, efectuată de organismul de soluționare alternativă a disputelor, are ca scop atingerea unei soluții amiabile pentru disputa dintre părți.
Organismul de soluționare alternativă a disputelor este Inspectoratul Școlar Slovac, cu sediul pe Strada Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, SR, CUI: 17 33 19 27. Alte organisme de soluționare alternativă a disputelor conform legii sunt Oficiul pentru Reglementarea Sectorului de Rețele (pentru dispute privind contractele de racordare) și Oficiul pentru Reglementarea Comunicațiilor Electronice și Serviciilor Poștale (pentru dispute privind contractele de furnizare a serviciilor publice).
Consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului remedii, dacă nu este mulțumit de modul în care vânzătorul a soluționat reclamația sa sau dacă consideră că vânzătorul i-a încălcat drepturile. Dacă vânzătorul răspunde negativ la solicitarea de remedii sau nu răspunde la aceasta în termen de 30 de zile de la data trimiterii, consumatorul poate depune o cerere de inițiere a soluționării alternative a disputei la organismul competent de soluționare alternativă a disputelor. Aceasta nu afectează posibilitatea de a se adresa instanței.
16. Răspunderea în utilizarea site-ului web
Se așteaptă ca utilizatorii site-ului web să aibă cunoștințe de bază despre posibilitățile tehnice ale internetului și abilități generale în utilizarea site-urilor web. Operatorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru viruși sau alte atacuri asupra sistemului informatic sau altor echipamente tehnice ale utilizatorilor acestui site web. Operatorul nu este responsabil pentru daunele cauzate de o conexiune defectuoasă la portal.
17. Intrarea în vigoare
Acești termeni și condiții generale intră în vigoare începând cu data de 1 iunie 2024.
Operator: AT personalistika s.r.o.
Anton Tekely, administrator